دانلود Cryptic Caverns - بازی موبایل غار مرموز

پس از اتفاق وحشتناکی که برای کشتی شما رخ میدهد، کشتی می شکند و شما تنها بازمانده آن کشتی هستید و در جزیره ای خالی از سکنه بهوش می آیید. در این جزیره شما بازمانده یک تمدن پر رونق را میابید و به دنبال راز و رمز ناپدید شدن این تمدن میروید. در طول ماجراجویی شما با ابزار، شخصیت ها و پازل های مختلفی روبرو میشوید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Z-DeviceTest - نرم افزار موبایل تست سخت افزارهای موبایل

با نرم افزار Z-DeviceTest تک تک قطعات و سخت افزارهای موبایل خود را تست کنید. این برنامه میتواند قطعات GPS signal, camera, compass, accelerometer, microphone, speakers, WiFi signals, Bluetooth, GSM / UMTS, FM Radio, Display, Battery, CPU, Memory, Vibration, USB, Audio / Video operating system, light sensor, proximity sensor, temperature sensor, flash sensor را تست کند و گزارش به شما بدهد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Instagram - نرم افزار موبایل اینستاگرام

 

Instagram بهترین و محبوب ترین برنامه برای اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.

 

- فیلترها و افکت های رایگان

 

- اشتراک گذاری در

شبکه

های Facebook, Twitter, Tumblr, and Foursquare

 

- امکان نمایش عکس های دوستان شما

 

- و ....

 

از ویژگی های این برنامه است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

nero9reloaded_p30download.com.jpg

Nero 9

- نسل تازه ایی از ابزارهای ضبط اطلاعات، فیلم، عکس، صدا و ایجاد پشتیبان! Nero 9 با طراحی مجدد واسط کاربری علاوه بر زیبای ظاهری، سرعت کار با این

نرم افزار

قدرتمند را از هر زمانی بیشتر ساخته است. با استفاده از ابزار Nero Scout و جستجوی پیشرفته شما می توانید به جستجو در میان فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و به راحتی هر یک را انتخاب و وارد Nero Burnning ROM کنید.

 

با

Nero 9

شما به تجربه های تازه در دنیای دیجیتال دست خواهید یافت، شما خواهید توانست در اتاق بر روی مبل خود بنشینید و تنها با یک ریموت کنترل (کنترل از راه دور) به کلیه فایلهای صوتی و تصویری خود دسترسی داشته باشید! حالا دیگر شما فقط با یک

برنامه رایت سی دی

روبرو نیستید بلکه با قابلیت های و ابزارهای جدیدی در این نسخه روبرو هستید که تقریباً تمام نیاز های دیجیتالی شما را برطرف میکنید ، شما به راحتی می توانید عکس های دیجیتالی خود را به اسلاید شو های زیبای تبدیل کنید، از

اطلاعات

ارزشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، فایل های صوتی و تصویری خود را مدیریت کنید، عکس ها و ویدئو های خود را ویرایش کنید، DVD هایی همراه با منو ایجاد کنید، Nero 9 توانایی ضبط بر وی دیسک های  BD-RE و BD-R (Blu-ray) را نیز دارد، دیسک هایی که به شما این امکان را میدهد تا حجمی بالغ بر 25 تا 50 گیگابایت را فقط و فقط بر روی یک دیسک ذخیره کنید!

 

شرکت سازنده در نسخه جدید نرم افزار Nero علاوه بر طراحی دوباره واسط گرافیکی با سایت های محبوب اشتراک ویدئو یکپارچگی بیشتر ارائه نموده است همچنین Nero 9 برای اجرا در محیط ویندوز ویستا بهینه سازی شده است.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Nero 9.4.26.0 :

- ابزار Nero Mobile برای ارتباط و تبادل اطلاعات با وسایل همراه (مانند گوشی تلفن همراه)

 

- ابزار Nero Sipps جدید و رایگان تلفن اینترنتی VoIP

 

- سازگاری با تکنولوژی Blu-ray و HD DVD

 

- پشتیبانی کامل از MP3 و mp3PRO

 

- راهکار جامع برای ایجاد یک Media Center

 

- آفزایش قابلیت های ضبط ویدئویی

 

- قابلیت آپلود فایل به Youtube, MySpace, و My Nero تنها با یک کلیک

 

- ابزار Nero RescueAgent برای بازیابی اطلاعات از دیسک های آسیب دیده

 

- گجت Nero DiscCopy در Side Bar ویندوز ویستا که امکان کپی کردن دیسک ها را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند!

 

- طراحی جدید واسط کاربری StartSmart

 

- پشتیبانی اختصاصی از

ویندوز 7



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

 


همانطور كه مي دانيد ، "كدك"ها ، يك نوع فرمت خاص را به نرم افزار معرفي مي كنند . مثلا اگر بخواهيد فيلم هاي DivX را با مديا پلير ويندوز پخش كنيد ، نياز به كدك DivX خواهيد داشت . به اين دليل ، كدك ها مشكلي هميشگي براي براي كاربران كامپيوتر است . مجموعه كدك هاي بسياري وجود دارند اما هيچكدام ، بصورت كامل جوابگوي نيازهاي شما نيمي باشند . اين مجموعه كه براي ويندوز ويستا است ، كاملترين مجموعه كدك است كه تمام فرمت هاي مورد كاربردتان را پشتيباني مي كند


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

Brink نام بازی اکشن اول شخص جذاب و مهیجی می باشد که در سال 2011 توسط کمپانی Splash Damagehttp://p30world.com/p30images/2/1390/21.2/brink-box.jpg برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . داستان بازی Brink در دو سه دهه‌ی آینده دنیا به وقوع می‌پیوندد، زمانی كه بلایای طبیعی و نیز دستكاری‌های بی رویه‌ی بشر در طبیعت زمین را به سوی نابودی كشانده و انسان‌ها مجبور شده‌اند به فكر طراحی و ساخت شهرهای مستحكم‌تر با شرایط زیستی بهتر بیافتند. این ایده تحقق پیدا می کند و نمونه ای از یک شهر کامل با نام The Ark ساخته می شود.

The Ark به معنی کشتی، که به نوعی تمثیلی از داستان کشتی حضرت نوح است، روی آب بنا شده و با منابع تجدید شدنی و قابل بازیافت به شهری رویایی و بزرگ برای زندگی انسان ها تبدیل میگرد.

طی این تحول عظیم مردم حاشیه نشین این شهر آشوب هایی را به پا کرده و شروع به قدرت گرفتن و درگیر شدن نیروهای دفاعی  The Ark می کنند .
 

این بازی به دو حالت Multiplayer و Single  طراحی شده است که در بخش تک نفره آن مراحل را طی طبق روال داستان وار بازی طی می کنید و قاعدتاً اوج هیجان Brink را زمانی احساس خواهید كرد كه به صورت Online و در گروه 8 نفره بازی می‌كنید. این بازی بر روی پلتفرم های PS3 ،PC و XboX منتشر شده است .

 

http://p30world.com/p30images/2/1390/21.2/brink-sc.jpg

سیستم مورد نیاز بازی :

Windows XP SP3 / Vista / 7

Intel Core 2 Duo 2.4 GHz / podobný AMD

2 GB RAM

NVIDIA 8800GS / ATI Radeon HD 2900 Pro

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

Deus Ex Human Revolution نام بازی اکشن و جذاب با موضوع متفاوت می باشد که توسط کمپانی Square Enix منتشر شدهhttp://p30world.com/p30images/2/1390/5.6/deusx.jpg است. داستان این بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع  Deus Ex می باشد. داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهد که از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های مهم در Human Revolution است ، وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکتانجام می دهد ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند.

داستان بازی از جایی شروع می شود که گروهی به سرکردگی فردی ناشناس ، به آزمایشگاه های تحقیقاتی کمپانی Sarif هجوم می آورند و در پی این حمله ی بی رحمانه ، Adam به شدت مجروح شده و پس از آنکه مدت بسیاری را در بیمارستان به سر برد و در ادامه داستان Adam بعد از مدتی که او سلامتی کامل دست یافت ، بار دیگر به کمپانی بازگشت. پس از گذشت مدتی ، توطئه ای بزرگ علیه کمپانی صورت گرفت و Adam در میان افرادی که سعی به مقابله در برابر این توطئه داشتند ، قرار گرفت که شما در ادامه بازی با وقایع جذابی روبرو خواهید شد. گرافیک Deus Ex: Human Revolution طرح فوق العاده تیره ای دارد و بسیار کم در بازی ، شما روز را مشاهده می کنید. صداگذاری بازی مطمئناً یکی از نکات مثبت بازی است ، دوبله ی کارکتر ها به نحو احسن صورت گرفته است. این بازی در سال 2011 بروی پلتفرم های PC, PlayStation 3, Xbox 360 منتشر شده است.

http://p30world.com/p30images/2/1390/5.6/deusx-bann.jpg

اطلاعات در مورد بازی Deus Ex Human Revolution :

شرکت سازنده : کمپانی Square Enix

شرکت منتشر کننده : Eidos Studios - Montreal

تاریخ انتشار : 23 اگوست 2011

زانر بازی : اول شخص ، اکشن

درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T - مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی 17 سال و بالاتر



 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS: Windows XP, Vista or Windows 7
 CPU: Intel Core 2 Duo / AMD Athlon 64 X2 2.0 Ghz
 RAM: 1 GB
 HDD: 10 GB free disk space
 Graphics: 256 MB Graphics Memory
 Sound Card: DirectX 9 Compatible
 DirectX: Version 9.0c



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 31868
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1